H&M – vrouwlijke sportieve collectie

Toen ik de H&M binnen liep, werd ik helemaal blij van de collectie die ze hadden hadden. Stoere prints en stoffen, gecombineerd met vrouwelijk kant en bloemetjes. Precies iets voor mij! Ik kon het niet laten om een aantal items mee naar huis te nemen en ik hoop binnenkort nog eens langs te gaan.

20150301-DSC_0133 (2)

Deze fijngebreide trui met lange mouwen valt heel mooi. Het lijfje is iets korter, tot aan de taille. Hierdoor is het leuk om de trui te dragen met een broek of rok die in de taille begint. Het kant aan de onderkant maakt de trui net weer iets anders dan normaal en geeft het een vrouwelijke look. Deze trui kost €9.99.

20150301-DSC_0131 (2)

Dit T-shirt is gewoon leuk om te hebben, het past namelijk overal bij! Jeans, een joggingbroek, een rokje, het kan allemaal! Daarom hoefde ik ook niet lang na te denken. Helaas kon ik dit shirtje niet terugvinden op de website.

20150301-DSC_0142 (2)-Edit

Door lichtblauwe kleur was ik gelijk verkocht. Deze sweater is heerlijk om thuis te dragen. Maar kan bijvoorbeeld ook gecombineerd worden met een leren broek. De sweater kost €9.99

20150301-DSC_0154    20150301-DSC_0153

Deze heerlijk oversized sweater draag ik graag. De mouwen zijn helaas niet lang, maar driekwart. Daarom draag ik er altijd een shirtje onder met lange mouwen. De oversized sweater kost €14.99 Mijn absolute favoriet was de kimono top met bloemen! De wijde mouwen zijn niet zo handig met koken, maar verder staat hij heel mooi. De kimono combineert heel goed met zwarte tops. Helaas kon ik hem niet terugvinden op de website.

Leave a Reply

