Review – Bubblegum gezichtsmasker van Dr. van der Hoog

20150312-DSC_0486

Na een weekje hard werken is het eindelijk tijd voor wat ontspanning! Vanochtend verwende ik mijn gezicht met een maskertje van Dr. van der Hoog. Een masker met een bubblegum geur. Ik ben geen fan van hele zoete verzorgingsproducten, maar ik besloot het masker toch uit te proberen.

De verpakking ziet er vrolijk en speels uit, hierdoor viel dit gezichtsmasker meteen op. Maar ik krijg hierdoor ook het idee dat het vooral een masker voor de fun is en voor veel jongere meiden bedoeld is.

20150312-DSC_0480

Het gezichtsmasker is verdeeld in 2 delen. Met een handig afscheurrandje is het masker makkelijk in tweeën te delen. Je kan dit masker samen met een vriendin gebruiken, of twee keer voor jezelf! Vaak vind ik dat de inhoud van een gezichtsmasker best wel veel is. Ik kan één masker vaak twee keer gebruiken. De inhoud van één deel is precies genoeg!

20150312-DSC_0484

Op de achterkant van de verpakking belooft Dr. van der Hoog veel goeds voor je huid:

Let’s have fun with bubble gum! Dit masker is pure fun. Dit Bubblegum masker, op basis van amandelolie, macadamia- nootolie en pinksterbloemolie is rijk aan onmisbare vetzuren. Die laten je huid weer lekker zacht aanvoelen. Aloë Vera kalmeert en meloenextract hydrateert je huid. En Panthenol zorgt voor het natuurlijk herstel van je huid.

20150312-DSC_0492

 

De crème is lichtroze en ruikt inderdaad naar bubblegum en eigenlijk valt de geur beste mee. Ik krijg zelfs trek in bubblegum!

Breng een dikke laag aan op je gereinigde gezicht. Laat de huid rondom je ogen en mond vrij. Nu kun je 15 tot 20 minuten heerlijk genieten. Masseer het masker nog even goed in en reinig dan je gezicht met lauwwarm water.

Het masker is makkelijk aan te brengen op het gezicht en na 15 minuten is een groot deel al ingetrokken in de huid. En na het afspoelen voelt mijn huid inderdaad zachter aan.

Naast de bubblegum versie, zijn er ook nog 3 andere maskers in dezelfde serie:

♥ TIPSY TEQUILA SUNRISE MASKER

♥ CRAZY CUPCAKE MASKER

♥ GLITTER GLOW PEEL OFF MASKER

De maskers zijn voor €1.89 o.a. bij de Kruitvat te koop.

Heb jij ervaring met dit masker?

2 thoughts on “Review – Bubblegum gezichtsmasker van Dr. van der Hoog

Leave a Reply

