My life in pics #1

wpid-268222614.png

Afgelopen week heb ik weer een heleboel leuke dingen gedaan. Een feestje, lekker ontbijtje en plantjes die goed groeien! Ik laat jullie met mijn Instagram en Twitter foto’s zien hoe mijn week er uit zag.

wpid-img_20150309_142613.jpg wpid-img_20150307_123554.jpg

Vorige week zondag had ik een verjaardagsfeestje van een vriendin. Het was heel gezellig en we kregen lekkere hapjes. De minipizza’s waren heerlijk! De volgende ochtend at ik een ontbijtje met yoghurt, muesli en fruit. Ik wissel graag mijn boterhammen om voor iets lekkers.

wpid-img_20150309_164015.jpgwpid-img_20150310_110201.jpg

Ik ben dol op smoothies en deze smoothie was zeker niet de enige van de week. Vandaag had ik bijvoorbeeld een variant op de smoothie van de foto. (melk in plaats van sinaasappelsap). Ik merkte een aantal maanden geleden dat ik niet genoeg fruit at. Smoothies zijn voor mij de ideale manier om meer fruit binnen te krijgen. Ook een update van de moestuinplantjes van de Albert Heijn. De plantjes zijn erg schattig en groeien best wel snel!

wpid-1426083145272.jpg wpid-img_20150313_185050.jpg

Deze week ben ik de Hema binnengewandeld. Ik ging eigenlijk een kijkje nemen bij de make-up, maar ze hadden nog veel meer leuke spulletjes. Bij de gift-afdeling verkoopt de Hema heel veel kleine schattige cadeautjes. (Veel roze!) ‘s Avonds at ik zelf gemaakte tortellini. Erg lekker! Helaas kost het best wel veel tijd om het te maken, maar qua smaak is het veel beter dan de pasta die je in de winkel koopt.

wpid-img_20150312_174904.jpg wpid-img_20150315_005331.jpg

Ik was heel benieuwd naar het bubblegum masker en besloot hem uit te proberen. Ik had hem liggen bij de Kruitvat en hij viel meteen op. Bubblegum is geen geur die je zou verwachten bij een gezichtsmasker en gelukkig viel de geur mee. Misschien dat ik de andere maskers uit de serie ook nog wel ga uitproberen. Ik sloot de week af met een heerlijk ontbijtje, namelijk chocopannenkoekjes. Pannenkoekjes met Nutella en banaan…voor mij een perfecte combinatie!

Heb jij iets leuks gedaan afgelopen week?

6 thoughts on “My life in pics #1

Leave a Reply

