PRIMARK – shopping tour

Primark shopping

Bij de Primark hebben ze weer heel veel leuke dingen hangen. Veel items voor de lente en ookal voor de zomer. Ik vond het leuk om alvast inspiratie op te doen voor m’n lente/zomer garderobe. Daarom heb ik een shoppingtour door de Primark gedaan. Ik laat jullie 12 van mijn favoriete items zien.

Shirt Primark Primark black shirt

Deze shirtjes vond ik erg leuk, vooral omdat het geen standaard shirts zijn. Beide shirts zijn gemaakt van een polyester-achtig materiaal en zien heel stylish uit. Het zwarte(donkergrijs op de foto) shirt heeft daarnaast nog een subtiel patroontje in de stof. Het roze shirt kost €11 en het zwarte shirt kost €10.

20150317-2015-03-17 16.20.15 Skirt Primark

Mijn oog viel vrij snel op dit ivory vest. Het is een soort mouwloze lange blazer en ik vind hem er op de hanger heel mooi uitzien. Hij is er trouwens ook in het zwart en kost €20. Ik heb hem even snel gepast, maar toen stond hij niet zo mooi bij mij. Misschien dat met een andere combinatie kleding het veel mooier zou staan. Ook zag ik al vrij snel deze rok. Ik ben dol op maxirokken, lekker makkelijk en luchtig voor in de zomer. De rok is van een jerseystof gemaakt, ademt heel goed, dus het is ideaal voor op het strand. Ze hebben deze rok in een aantal varianten en kleuren. De rok is €10.

20150317-2015-03-17 16.24.04 20150317-2015-03-17 16.31.15

Ook zag ik dit schattige tasje hangen en hij is heel leuk voor het strand of een bohemian-achtige outfit. De details in de stof in combinatie met het nepleer geeft het tasje ook wel een stoere uitstraling. Het tasje is niet super groot, maar wel passen alle belangrijke dingen er in (portemonnee, telefoon, sleutels). Het tasje kost €10. Ik ben echt super blij met dit vest, zelf heb ik hem in het zwart. Ik had die een aantal weken geleden al gekocht en nu hingen er nog veel meer kleuren. (o.a. taupe, lichtroze, lichtgrijs, oranje, blauw, roze) Dit vest is heel comfortabel, hij is lang en valt wijd, hierdoor is hij makkelijk te dragen bij allerlei outfits. Ook zitten er handige zakken aan de voorkant. De mouwen beginnen net boven de ellebogen, dus voor een shirtje met korte mouwen is het iets minder geschikt. Het vest kost €11.

20150317-2015-03-17 16.25.18 20150317-2015-03-17 16.44.15

Deze schoenen met bloemetjes zijn lekker zomers en vrouwelijk. In het midden van de bloemen zitten siersteentjes. Ik dacht eerst, hé wat leuk blauwe bloemetjes, maar iets verderop hing een heel rek vol met allemaal kleurtjes. Ik heb geen super goede ervaringen met schoenen van de Primark, vaak krijg ik al best wel snel last van m’n voeten. Vorig jaar had ik ook een paar sandalen van de Primark, die wel redelijk goed liepen dus waarschijnlijk geef ik ze toch een kans. Voor €8 kan ik ze eigenlijk ook bijna niet laten liggen.

20150317-2015-03-17 16.39.11 20150317-2015-03-17 16.39.23

Deze spullen zagen er op de pop heel leuk uit, een beetje jaren ’70 geïnspireerd. Ik heb de broek en het vest even snel aangehad, maar het is niet echt mijn stijl. De broek is wel van licht materiaal gemaakt, waardoor het heel geschikt is voor de zomer. Het zwarte vest heeft halflange mouwen en is erg doorzichtig, hierdoor is ook het vest luchtig. Bij de outfit hing deze chique tas voor maar €13. Ik vind het een leuke combinatie. Het vest kost €9 en de broek is €12. Het shirtje heb ik niet gepast, maar deze is €11. Als je alles bij elkaar optelt, dan kan je voor €45 deze leuke outfit scoren.

20150317-2015-03-17 16.38.35 20150317-2015-03-17 16.36.33

De tassen bij de Primark zijn vaak heel mooi en goedkoop. Ik vind het zelf leuk om een tas te zoeken om een bepaalde outfit compleet te maken. Maar met zoveel inspiratie en kleding in de winkel is het juist ook leuk om te beginnen met een tas en daar een outfit bij te zoeken. De zwart-witte tas is een tas waar alles in past (en nog wel meer). Handig voor werk, school of een dagje weg. Hij kost €13. De lichtroze tas is meer een uitgaanstas of voor speciale gelegenheden. Hij is erg plat, dus er past niet zoveel in, maar kan heel leuk staan bij de juiste outfit. Voor deze roze tas betaal je €8. (de tas is er ook nog in het pastelgeel)

20150317-2015-03-17 16.43.06 20150317-2015-03-17 16.43.24

Ik heb ook nog even rondgekeken op de pyjama afdeling, er zitten soms hele leuke bij! Nu hebben verschillende pyjama’s met een landenthema, deze van Londen vond ik erg leuk. Het pyjama-setje bestaat uit een mouwloze top en een shortje. Voor nu helaas nog iets te koud. Maar natuurlijk kan je hem alvast voor €5 kopen voor de zomer.

20150317-2015-03-17 16.36.01

Als laatste kwam ik deze armbanden tegen. Tegenwoordig zie je vaker verschillende smalle armbandjes bij elkaar in een set. Dit maakt de look net iets meer af. De combinatie van goud en koraal ziet er erg zomers uit. De armbanden zijn €4. Ook verkoopt Primark bijpassende oorbellen en enkelbandjes. Die vond ik ook heel zomers uitzien!

Dit was maar een kleine selectie van alle items die ze op dit moment hebben. Er zijn er nog veel meer! Ik ben heel benieuw wat jullie van deze shoppingtour vonden.

Welk item van de shoppingtour vind jij het leukst?

11 thoughts on “PRIMARK – shopping tour

  1. The Beauty Magazine says:

    Ah ik word er zo hebberig van! Ik ben al een tijdje niet meer bij de Primark geweest, maar ik wil er binnenkort wel weer een keertje heen! Helemaal nu ik al die leuke dingen zie!

    Like

Leave a Reply

