My life in pics #2

wpid-358539665.png

Ook afgelopen week heb ik weer een aantal hele leuke dingen gedaan. Een bezoekje aan de HEMA, een ontbijtje in de zon, een niet zo zichtbare zonsverduistering, een shoppingtour door de Primark, heel veel werken en een happy Sunday!

wpid-20150316_150930.jpg  wpid-img_20150317_224212.jpg

De week had een goede start. Na een ochtend hard werken, dronk ik samen met mijn moeder een kopje thee bij de HEMA. En at een heerlijke appelbol. Ook kon ik het niet laten om nog even rond te snuffelen in de winkel. Ik vond deze mooie kleur nagellak, het is een iets donkerder blauw, maar geeft wel een exotisch gevoel. De oogschaduw is één van mijn favorieten, dus heb ik alvast ééntje extra gekocht. Ook vond ik deze super schattige samengeperste handdoekjes. Leuk als cadeautje. : )

wpid-img_20150317_112441.jpg  wpid-img_20150321_105849.jpg

Dinsdag at ik een heerlijk ontbijtje bij La Place, samen met medeblogger xMMKE. Het zonnetje scheen die ochtend al, dus gingen we buiten zitten. Het leek al bijna zomer. Bij La Place hebben ze veel lekkere hapjes. Je kan je ontbijt samenstellen uit 7 dingen. Ik koos onder andere voor deze miniciabatta met de allerlekkerste kruidenroomkaas! Daarna had ik nog een draaidag voor een mini-documentaire. We hadden geluk met het mooie zonnige weer.

wpid-img_20150321_110032.jpg  wpid-20150320_103649.jpg

Ik was er al helemaal klaar voor! Mijn eclipsbril had ik gehaald, mijn camera lag klaar, laat de zonsverduistering maar komen. Helaas viel het weer erg tegen. ‘s Ochtends was het al mistig en ik hoopte dat de zon toch nog tevoorschijn zou komen. Helaas was dat niet zo, de wolken bleven. Op het moment van het hoogtepunt werd het wel iets donkerder, maar verder was er niks bijzonders te zien.

wpid-img_20150323_002720.jpg  wpid-img_20150322_145805.jpg

Vrijdag ben ik naar de Primark geweest, eigenlijk ging ik alleen voor de inspiratie en een vest. Maar uiteindelijk kwam ik toch met 3 dingen thuis. Ik heb een heleboel leuke dingen gezien in de winkel en ik heb mijn 12 favoriete items op de foto gezet. Ook ben ik alvast aan het bedenken hoe ik mijn kledingkast voor de zomer wil gaan invullen. Zaterdag ben ik heel druk geweest met een aantal dingen voor mijn blog en zondag was het super mooi weer. De zon en deze vrolijke narcissen, maakten mijn dag helemaal goed!

Het jij nog iets leuks gedaan deze week?

6 thoughts on “My life in pics #2

  1. xMMKE says:

    Wat een leuke foto’s heb je gemaakt! Even chillen bij de Hema met thee is altijd fijn, haha. En wat leuk, spot ik mezelf nou tussen je photo diary ;p Ik ga nu even je post met de Primark kleding bekijken!

    Like

Leave a Reply

