Fashion Friday #3

Fashion Friday, wekelijks plaats ik op vrijdag een outfit ter inspiratie. De lente is weer begonnen en ik krijg ook al helemaal zin in de zomer.Daarom koos ik deze week voor een outfit met een maxirok. De rok is casual gecombineerd met een t-shirt en balerina’s. Omdat het om deze tijd van het jaar nog niet zo warm is, zit er ook een vestje bij. Het tasje en de natural make-up maken de look helemaal af.

Fashion Friday #3

Krijg jij ook al zin om een maxirok te dragen?

9 thoughts on “Fashion Friday #3

  1. xMMKE says:

    Ahhh wat leuk zeg! Fashion Friday lijkt me een leuke rubriek 🙂 Deze outfit is heel mooi bij elkaar gekozen, die kleuren zijn bij elkaar ook zo leuk!

    Like

  2. Lisa says:

    Ik vind echt alles mooi, we hebben dezelfde smaak 🙂

    xoxo Lisa
    – ik heb nu een winactie dus misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen 🙂

    Like

Leave a Reply

