My life in pics #3

lifeinpics3

Sinds vorige week ben ik super druk met schoolopdrachten, de deadlines zijn namelijk al over een week! Daarom heb ik me vooral gericht op mijn schoolwerk, maar daarnaast heb ik toch een aantal leuke dingen gedaan. Lees je mee?

wpid-img_20150325_113400.jpg wpid-img_20150324_111340.jpg

Aan het begin van de week kwam ik de actie van de Albert Heijn tegen om je eigen smoothie te maken. Hoewel het natuurlijk super leuk zou zijn om te winnen, vond ik het ook leuk om te experimenteren met andere ingrediënten. Deze smoothie is erg lekker met warm weer, dus laat de zon maar schijnen. Verder ben ik dus heel druk geweest met schoolopdrachten. Ik heb dus veel achter m’n laptop gezeten.

wpid-img_20150331_113005.jpg wpid-img_20150326_163301.jpg

Ondanks alle drukte voor school, kon ik het niet laten om toch even de stad in te gaan. Ik kwam deze leuke hoesjes tegen voor pasjes. Daarnaast kocht ik 2 kleuren van de nieuwe matte lipbalm serie bij de Hema. En ik had nog een lipstick van Essence op mijn verlanglijstje staan. Daarna at ik een lekker broodje van La Place met kruidenroomkaas. Mijn favoriet!

wpid-img_20150328_185602.jpg wpid-img_20150326_105253.jpg

Mijn narcissen waren een beetje verlept, dus was het tijd voor nieuwe bloemen. Ik koos een bos bloemen met vrolijke kleurtjes. Het is erg leuk om de vrolijke kleuren te zien als ik wakker word. Ook al regent het buiten, de bloemen stralen een zomers gevoel uit. Dit planboekje is heel handig. Door verschillende bloggers was ik geïnspireerd geraakt om weer te gaan plannen. Ik heb wel een agenda, maar dit werkt toch fijner. Ik gebruik dit boekje vooral om de ideeën voor mijn blogposts op te schrijven.

wpid-img_20150328_190406.jpg wpid-img_20150328_190043.jpg

Zaterdag ben ik naar de Intratuin geweest, want mijn kamer kon wel wat groen gebruiken. Ik wilde eerst voor mini-plantjes gaan, maar toen kwam ik deze mooie plant tegen. Een dwergpalm stond er op het kaartje, lekker zomers dus. : ) Ze hadden ook hele schattige dieren, zoals deze Gerbil. Het lijkt een beetje op een muis, maar eigenlijk is het een woestijn knaagdier. Jammer dat ik hem niet mee kon nemen!

Heb jij wat leuks gedaan afgelopen week?

4 thoughts on “My life in pics #3

Leave a Reply

