Mozarella sandwich

20150312-DSC_0433

Gister werkte ik vooral thuis en ik maakte een heerlijke lunch klaar met mozzarella. Deze sandwich is heel makkelijk zelf te maken. Kijk je mee?

Voor deze sandwich heb ik allemaal verse producten gebruikt. Ik heb ze in de volgorde geplaatst, waarop ik ze gebruikt heb.

♥ Bruin brood

♥ Een laagje pesto

♥ Plakjes mozarella

♥ Schijfjes cherrytomaat

♥ Rucola sla

20150312-DSC_0443

Je kan nog een bruine boterham toevoegen, dit maakt het makkelijk om het op te eten ; ). Ook is het heel lekker om het brood te roosteren of om het in olijfolie te bakken. Mocht dit teveel werk zijn, dan is een gewone boterham ook een goede optie.

20150312-DSC_0439

Ik vind het resultaat heerlijk!

2 thoughts on “Mozarella sandwich

Leave a Reply

