My life in pics #4

Oeps! Deze week heb ik helaas niet zo veel foto’s gemaakt. Ik ben nog steeds erg druk met alle opdrachten en deadlines. Toch heb een aantal ontspannende dingen gedaan deze week. Kijk je mee?

wpid-img_20150406_105729.jpg wpid-img_20150406_105817.jpg

Op dinsdag zou ik eigenlijk alleen voor een koffie gaan bij Bagels en Beans, maar ik maakte er een ontbijtje van. Ik had die ochtend nog niet zo veel gegeten en hiermee kon ik goed aan de slag voor mijn studie. Ik koos een speltbagel met roomkaas en een espresso. Ook zat er een lekker glas sinaasappelsap bij. Hmm..heerlijk om zo je ochtend te beginnen!

wpid-img_20150406_110020.jpgΒ wpid-img_20150406_105928.jpg

Op woensdag heb ik weer de hele dag voor school gezeten, gelukkig was er ‘s avonds een leuk event bij The Bodyshop. Zij hadden een VIP avond ter introductie van de nieuwe lijn met Japanse thee geur. Je kon verschillende dingen uitproberen van de nieuwe lijn. Een armmassage met de bodyscrub en daarna een laagje en bodybutter voor de verzorging. En om het af te makenΒ wat parfum. Mijn arm rook dus de hele avond naar Japanse thee.

wpid-img_20150406_110132.jpgΒ wpid-img_20150406_110237.jpg

Donderdagavond at ik samen met twee vriendinnen bij een leuk restaurantje. Ik at een caprese pizza, erg lekker! Als toetje had ik deze supergrote chocolade ijs/milkshake met slagroom. Deze was super lekker, maar helaas moest ik halverwege stoppen, omdat ik anders misselijk zou worden.Β De rest van de week moest ik werken en voor school aan de slag, dus verder heb ik geen leuke foto’s gemaakt. Nog 2 weken even flink aan de slag voor school en dan kan ik eindelijk weer echt ontspannen.

One thought on “My life in pics #4

Leave a Reply

