Beauty: mijn make-up favorieten

20150321-DSC_0266

Hoewel ik niet dagelijks make-up draag, leek het me toch leuk om een keer mijn favoriete make-up producten te laten zien. Ik heb ondertussen aardig wat producten verzameld van veel verschillende merken. Dit zijn de producten die ik het vaakst gebruik.

20150321-DSC_0274

Huid

Ik heb heel lang moeten zoeken naar een foundation met de juiste teint. Van verschillende merken heb ik de lichtste kleur uitgeprobeerd, maar dit viel altijd te donker uit. Zelfs in een parfumerie-winkel kon ik niet de juiste kleur vinden, tot ik de tip kreeg van het merk Gosh. Voor een lichte huid is deze foundation erg geschikt.

♥ Primer – Bourjois Paris, Happy Light Matte Serum Primer
♥ Foundation – GOSH, nr. 11 Porcelain
♥ Concealer – Rimmel London, Ivory 001
♥ Poeder foundation – MAX, DFC 261 Nude

20150321-DSC_0283

Ogen

Mijn favoriete oogschaduw is deze duo van de Hema. De lichte kleur matcht mooi met mijn huid en werkt fijn met blenden. De donkerbruine kleur geeft mijn ogen meer diepte, maar het blijft subtiel. Ideaal dus voor een dagelijkse look. Ik geloof niet zo erg in de magische effecten van mascara, dus deze is gewoon van Max. En ook over dit oogpotlood van de Etos heb ik niet zo lang nagedacht. Ik had hem een keer gekocht en hij werkte fijn.

♥ Oogpotlood – Etos, zwart 001
♥ Oogschaduw – Hema, Eyeshadow Duo 53
♥ Mascara – MAX, Double Lash Effect

20150321-DSC_0288

Kleurtje

Voor de afwerking gebruik ik graag deze producten. Als ik iets meer kleurdimensie wil in de ‘foundationlaag’, gebruik ik deze mosaic compact powder van Essence. Hij werkt fijn met een grote kwast en de kleuren blenden goed. Mijn favoriete blush is deze van de Hema. Ook dit is een subtiel kleurtje die prima voor een dagelijkse look kan.

♥ Compact powder – Essence, 01 Sunkissed Beauty
♥ Blush – Hema, nr. 32

20150321-DSC_0301

Lipstick

De laatste tijd heb ik vooral lipsticks gekocht, inmiddels heb ik een aardige voorraad. Deze 3 lipsticks zijn mijn favorieten. De lipstick van MAC is voor mij vooral speciaal, omdat ik deze heb gekregen. De lipsticks van Bourjois Paris vind ik erg fijn, beide zijn subtiel in kleur en ook brengen ze heel fijn aan. Af en toe houd ik wel van wat glans, de shine lipstick is dan mijn eerste keus. De lipgloss vind ik ook een hele mooie kleur.

♥ Lipstick – MAC, Viva Glam V
♥ Lipstick – Bourjois Paris, Shine Edition nr. 25
♥ Lipstick – Bourjois Paris, Rouge Edition nr. 02
♥ Lipgloss – Hema, Moisturising Lipgloss nr. 06 (op de aller eerste foto)

20150321-DSC_0303

Wat is jouw favoriete make-up product?

2 thoughts on “Beauty: mijn make-up favorieten

Leave a Reply

