Fashion: Strakke broek, 2x een outfit voor werk

Hoewel ik de laatste jaren standaard in een skinny jeans rondliep, probeer ik dit steeds meer af te wisselen. Er zijn namelijk nog veel meer leuke broeken. Ook ga ik volgend jaar op stage en dan wil ik graag een combi van hip en professioneel dragen. Daarom ging op zoek naar een broek + outfit die bij dit idee passen.

 

strakke-broek2

 

Ik ben eerst op zoek gegaan naar een leuke broek die ook geschikt is voor professionele situaties. Er zijn ontzettend veel soorten broeken, van heel netjes tot meer casual. Deze geweven en gecoate broeken kwam ik tegen bij Esprit. Ze zijn niet helemaal skinny, maar wel strak. Prima voor stage of werk. Door de structuur van de stof hebben de broeken toch een edgy randje. Hierdoor zijn ze zowel voor op werk als casual te combineren.

 

Strakke broek, 2x anders

 

De eerste outfit is met de geweven broek. Deze heb ik combineert met een witte satijnen blouse met een versierde halslijn. De blouse zelf is simpel, maar wel elegant. Je zou in plaats van een versierde halslijn ook een basis witte blouse kunnen nemen met een ketting. Voor de tas en schoenen heb ik voor een kleurtje gekozen. Dit geeft de outfit iets extra’s, zonder schreeuwerig te zijn. Een mooi zwart jasje zorgt voor een professionele uitstraling.

 
De tweede outfit bestaat uit de gecoate broek en een blouse. De broek heeft een stoere biker uitstraling, maar door het te combineren met een elegante blouse creëer je een elegantere look. Wel heeft de blouse een subtiel luipaarden printje, zodat de look niet te stijfjes is. Verder combineer ik deze outfit met zwarte enkellaasjes, een basic zwarte tas en zwarte armbanden.
 
Wat vind jij van deze outfits?

5 thoughts on “Fashion: Strakke broek, 2x een outfit voor werk

Leave a Reply

