The Instagram Tag

Instagram is mijn favoriete Social Media app van dit moment! Hoewel ik geen honderden foto’s heb (meestal vergeet ik dit, oeps!), vind ik het erg leuk om iets op Instagram te plaatsen. Meestal plaats ik foto’s van mijn eten of bloemen. Als je mij graag wilt volgen, mag dat natuurlijk! Zelf vind ik het ook superleuk om foto’s van anderen te bekijken. Het leuke van Instagram is dat het niet uitmaakt of je elkaar heel goed kent of niet. Zo volg ik bijvoorbeeld verschillende mensen uit Azië, erg leuk om deze foto’s te zien!

P.s. Deze tag is van Daniële van Culturalize.nl

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?

wpid-img_20140717_073733.jpg

Deze foto heb ik tijdens een zonsondergang in Istanbul gemaakt in het Sultan Ahmed park. Het uitzicht was prachtig zo met de zon en de fontein! De stad zelf vond ik ook helemaal geweldig : )

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

image

Dit is mijn laatst geplaatse foto op instagram. Deze foto is van Escape Beach in Cyprus. Op dit moment ben ik daar op vakantie. De foto is gemaakt na een scuba duiktocht in het water en rondom de rots. Mijn allereerste duikervaring! Ookal was het een korte introductie, toch was het een erg leuke ervaring.

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT

wpid-img_20130525_152252.jpg

Dit is één van de eerste foto’s die op Instagram plaatste, geen hele spannende foto. Ik was toen bij de bezichtiging van een oud gebouw. En omdat ik toen ook net mijn smartphone nieuw had, was ik lekker aan het experimenteren met de filters en de frames.

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Ik plaats eigenlijk geen foto’s van mezelf op Instagram. Ik vind het veel leuker om foto’s te maken van de dingen om me heen.

Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in het afgelopen jaar op Instagram hebt gezet?

wpid-img_20140914_130910.jpg

Hmmm…lastig kiezen. Ik plaats best wel veel lekkere dingen op Instagram. Toch ga ik voor dit zelfgemaakte pannenkoekje met frambozen en bosbessen. Echt heerlijk als ontbijt!

Welke foto kreeg in het afgelopen jaar de meeste likes?

wpid-img_20140428_113924.jpg

Het was even zoeken, maar deze super groene smoothie kreeg 23 likes! De smoothie haalde ik bij Bagels en Beans en is een mix van allerlei vruchten (Sinaasappel, aardbei, banaan, ananas en framboos) Ook had hier speciale groene poeder bij, een superfood. Leuk om een keer te proberen, maar qua smaak was het niet zo bijzonder.

Wat is de allerleukste foto die je in het afgelopen jaar maakte van een (huis)dier?

wpid-img_20150328_190043.jpg

De enige foto die ik dit jaar maakte van een dier, was van deze gerbil. Een super schattig woestijndiertje.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?

Ik gebruikte heel vaak de filters Valencia en Amaro, hierdoor ziet een foto er net iets zonniger uit. Nu met de nieuwe update van Instagram, is Aden ook één van mijn favoriete filters geworden. Verder gebruik ik ook weleens een Chinese app om foto’s te bewerken.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Haha, ik denk dat dit de hashtag #instafood is, aangezien de meeste foto’s met eten zijn.

Gebruik jij Instagram vaak?

(Ik zou het leuk vinden als je een linkje van je eigen Instagram hieronder achterlaat)

Leave a Reply

