Ik ben terug!

wpid-img_20150504_165901.jpg

Na een onverwachtse anderhalve week vakantie in Cyprus, ben ik weer terug in Nederland! Doordat het zo onverwachts was, kon ik helaas niet vooruit bloggen. Gelukkig heb ik wel een hele leuke tijd gehad en veel mooie dingen gezien. Ik laat jullie vandaag de foto’s zien van mijn instagramaccount, waarop ik tijdens de vakantie foto’s op plaatste. Benieuwd naar mijn avonturen?

wpid-img_20150501_151047.jpg wpid-img_20150501_164111.jpg

Mijn dag begon met het inpakken van de laatste dingen voor mijn koffer. Daarna moest ik rennen voor de bus, die ik net haalde. De rest van de reis kon ik lekker in de trein ontspannen. Gelukkig had ik geen vertraging onderweg. Op Schiphol haalde ik een lekkere koffie bij de Starbucks. Die had ik wel nodig om wakker te blijven!

wpid-img_20150501_164358.jpg wpid-img_20150502_101853.jpg

De vlucht verliep goed (ik vloog met transavia) en ik had een magazine gehaald om onderweg te lezen. Ik kwam in het donker aan, dus kon ik helaas niks van het landschap zien. De volgende ochtend werd ik met dit prachtige uitzicht wakker : )

wpid-img_20150504_165528.jpg wpid-img_20150502_225813.jpg

Het plaatsje Kyrenia (Girne) heeft een hele sfeervolle haven, waar je mooie foto’s kan maken. Ook is er een kasteel dat je kan bezichtigen. ‘S avonds at ik een heerlijke pizza met een Spaans tintje.

wpid-img_20150502_230719.jpg wpid-img_20150507_102449.jpg

In het weekend stonden er ‘s avonds tentjes waar ze deze super lekkere wraps verkopen. Met een laagje nutella en banaan. De rest van de week heb ik naar ze gezocht, maar helaas stonden ze er niet meer. Op de foto ernaast is nog een prachtig uitzicht, niet ver van het hotel. Vanuit het hotel kon je de bergen en de zee zien.

wpid-img_20150507_203234.jpg wpid-img_20150508_010447.jpg

Eén van de lekkerste restaurants waar ik gegeten heb, was Silver Rocks. Naast dat je hier kan eten, hebben ze ook een zwembad en kan je zwemmen in de zee. Natuurlijk heb ik dat ook gedaan. Omdat het restaurant vis serveert, waren er ook altijd katten aanwezig. Deze kat was heel blij om stukjes tonijn te krijgen en hij bleef me heel lief aanstaren voor meer. Wat hij dan ook uiteindelijk kreeg haha.

Ben jij weleens in Cyprus geweest?

4 thoughts on “Ik ben terug!

Leave a Reply

