Traveling – Japanese Cherry Blossom

20150321-DSC_0250

Mijn favoriete geur van dit moment is nog steeds de Japanese Cherry Blossom van de Bodyshop. Inmiddels heb ik ook al een ander lekker geurtje ontdekt (Musk), maar deze blijft heel lekker. Ik vertelde jullie al eerder over deze geur, maar nu heb ik de mini versie aangeschaft! Benieuwd wat ik hier van vind?

Toen ik laatst bij de bodyshop was, kwam ik dit leuke setje tegen. Een minispray (eau de toilette) en een minibodylotion van de serie waar ik ook al een bodymist van heb. De bodymist is heel fijn, maar wel aan de grote kant om mee te nemen op reis. Ik reis zelf het liefst alleen met handbagage en dan mag je zo’n groot flesje niet meenemen. Daarnaast neemt het ook best wel wat ruimte in beslag en is het van glas. Niet zo fijn dus.

20150321-DSC_0254

Ik was meteen enthousiast toen ik deze miniversie tegenkwam. De spray is klein en past dus makkelijk in je toilettas of in je bagage. Ook als je niet op reis gaat is deze miniversie heel handig, je kan hem makkelijk in je tas doen en onderweg bij sprayen als dit nodig is. Zelf ik heb ik er veel plezier van gehad tijdens mijn reis naar Cyprus. Ik had ook nog het geurtje met musk bij me, zonder dat het dus veel ruimte koste.

20150321-DSC_0263

Neem jij ook mini-versie mee op reis?

3 thoughts on “Traveling – Japanese Cherry Blossom

Leave a Reply

