Ik probeerde de Nutella mug cake!

20150424-DSC_0342

Een aantal weken geleden had ik de Nutella mug cake al gezien op de blog van Beauty Magazine. En ik kon niet wachten om dit te maken, ik ben namelijk net als Iris dol op Nutella en chocola! Gisteren had ik alle ingrediënten in huis, dus maakte ik deze mug cake.

20150424-DSC_0326

De cake is heel makkelijk te maken, je hebt maar 5 ingrediënten nodig.

♥ 4 eetlepels zelfrijzend bakmeel
♥ 1 ei
♥ 3 eetlepels cacao
♥ 2 eetlepels Nutella
♥ 2 eetlepels melk

2 minuutjes in de magnetron en klaar!

20150424-DSC_0333

Dit was het resultaat! De mug cake was inderdaad super makkelijk om te maken, net zoals de beschrijving beloofde. Natuurlijk was ik heel benieuwd hoe het smaakte. En helaas smaakt het niet zo goed als echte cake uit de oven. Dat had ik natuurlijk voren kunnen bedenken, maar dat was toch wel een beetje teleurstellend. De volgende keer zal ik dus iets meer geduld hebben en gewoon een cake in de oven bakken.

Heb jij de mug cake wel eens uitgeprobeerd? 

4 thoughts on “Ik probeerde de Nutella mug cake!

Leave a Reply

