Shoplog – Mijn nieuwe sportkleding

2015-05-23 20.14.47-10

Al weken stond nieuwe sportkleding op mijn verlanglijstje, maar steeds kwam het er niet van. Aangezien ik nog geen geschikte kleding in mijn kast had, was dit het laatste stapje naar echt beginnen met sporten. Afgelopen week had ik eindelijk een moment gevonden om mijn kledingkast aan te vullen. Ik besloot het gelijk goed aan te pakken en kocht een mooie basis bij de Primark en de H&M. Benieuwd naar wat ik kocht?

2015-05-23 20.10.12-3 2015-05-23 20.13.01-7

Als eerste vond ik deze 2 simpele basis t-shirts bij de Primark. Ik koos een grijze en een zwarte, deze vormen een goede basis en passen overal bij. De shirtjes zijn van speciaal sportmateriaal gemaakt en kosten €3.99 bij de Primark.

2015-05-23 20.10.38-4 2015-05-23 20.12.21-6

Natuurlijk horen een sporttopje of sport-bh en een broek ook bij de echte basics. Het topje kocht ik bij de H&M voor €14,99. Ik wilde graag een zwarte en ook heeft het versteviging aan de voorkant. Natuurlijk heb ik hem al uitgeprobeerd, maar ik ben nog niet zo dol op de dunne bandjes. Ze steken een beetje in mijn schouders, dus dat zit niet zo comfortabel. Ik ga dus nog op zoek naar een fijne versie. De broek is van de Primark en heeft een wijder model. Deze kocht ik voor €9.

2015-05-23 20.09.30-2 2015-05-23 20.13.53-8

Ik wilde heel graag een shirt met lange mouwen voor als het buiten nog fris is of als het ‘s avonds al wat kouder wordt. Of natuurlijk heel handig voor straks in de herfst. Bij de Primark hadden ze helaas geen geschikte/mooie shirts met lange mouwen. Deze vond ik bij de H&M voor €19.99. Helaas geen Primark prijs, maar je wel aan het shirt zien dat de kwaliteit een stuk beter is. De mouwen zijn extra lang en er zitten gaten in voor je duim, zodat je geen koude handen krijgt. Dit leuke blauwe jasje vond ik bij de Primark voor €14. Het is een lichte jas en is fijn voor tegen de wind. De jas heeft zakken aan de zijkant en een capuchon.

2015-05-23 20.11.02-5 2015-05-23 20.08.36-1

Deze leuke sokken kwam ik ook bij de Primark tegen voor maar €3,50. De sokken zijn vrolijk en hebben gekleurde accenten (die je niet ziet als je ze aan hebt) en aangezien ik toch nog sokken nodig had, belanden deze gelijk in mijn mandje. De top is ook van de Primark en heeft dezelfde blauwe kleur als de jas. Dit voegt wat kleur toe aan mijn collectie. Het shirt is heel fijn om binnen over het topje te dragen. En ik wil hem ook dragen over het shirt met lange mouwen als het buiten nog te koud is. Aan de achterkant zit een capuchon, maar ik weet nog niet of dat zo handig is.

2015-05-23 20.14.35-9

Als laatste kocht ik deze vrolijke blauwe schoenen. Ze zijn van het merk Sketchers en ik kocht ze bij Scapino (voor ongeveer €65). De schoenen hebben een speciale zool en aan de binnenkant van de schoen zit memory foam. Dit is een speciaal kussentje dat zich vormt naar de vorm van je voeten. Hoewel deze schoenen niet geschikt zijn voor lange afstand hardlopen, nam ik ze toch mee. Ten eerste ben ik niet van plan om heel veel kilometers te rennen (voor nu). En ten tweede zaten deze schoenen gelijk perfect. Dat motiveert mij gelijk een stuk meer om ook daadwerkelijk aan de slag te gaan!

Wat zijn jouw basics voor sportkleding?

2 thoughts on “Shoplog – Mijn nieuwe sportkleding

Leave a Reply

