Fashion: 1 denim jacket, 3 outfits

Denim #1
 Eén van de items die ik nog op mijn verlanglijstje heb staan is een lichtblauw demim jacket. Ik vind dit een echt basic piece, die je bij heel veel outfits kan combineren. Van casual tot stoer of juist heel vrouwelijk. Ik creëerde 3 verschillende outfits met een denim jacket.

De eerste outfit is een stoere outfit met een leren legging/broek en een simpel wit t-shirt met een zwarte tekst. Het spijkerjasje geeft de look een casual feeling, zonder de stoerheid weg te nemen.
Denim #3
 Roze, glitters en denim? Het klink niet als de meest voor de hand liggende combinatie, maar het eindresultaat ziet er wel heel leuk uit! Ik combineerde een felroze rok met een denim jacket en de zilveren accessoires maken de look af.
Denim #2
Houd je van vrouwelijk, maar minder opvallend? Dan staat een denim jacket ook heel leuk bij een witte maxi-jurk. Een bruin riempje, een tas + een hoed en you’re ready to go!


Welke outfit vind jij het leukst?
2 thoughts on “Fashion: 1 denim jacket, 3 outfits

Leave a Reply

