Blauwe bessen mango smoothie

De laatste tijd heb ik weer veel verschillende soorten smoothies gemaakt. In het begin maakte ik veel smoothies met yoghurt, banaan en sinaasappel (wat ook heel lekker smaakt). Maar tegenwoordig vind ik het veel leuker om nieuwe combinaties uit te proberen. Eén van deze combinaties was met blauwe bessen en mango. Kijk je mee hoe ik hem maakte?

20150424-DSC_0315

Je hebt nodig:

♥ Mango
♥ Blauwe bessen
♥ Melk

Natuurlijk kan je een lichtere variant melk gebruiken, deze stond toevallig in de koelkast. Ik gebruik melk niet vaak als basisingrediënt, maar het maakt de smoothie een stuk lichter dan als je yoghurt gebruikt.

20150424-DSC_0306

Snijdt de mango in stukjes en doe deze in een kom/blender. Voeg dan de blauwen bessen toe en een scheut melk. Deze ingrediënten mix je samen tot een smoothie en dan heb je een heerlijke lichte smoothie!

20150424-DSC_0324

Wat is jouw favoriete basisingrediënt voor smoothies?

(zoals yoghurt, melk, kokoswater, sinaasappelsap)

Leave a Reply

