Waar ben ik de laatste tijd geweest?

11667523_10204450315564849_9118743997772446119_n

Zoals je misschien wel gemerkt hebt, zijn er de afgelopen weken niet zo veel blogposts online gekomen. Ik ben ontzettend druk geweest mijn schoolproject, stage zoeken naast het normale leven. Voor het project had ik al mijn tijd en inspiratie nodig, dus had ik helaas niet zoveel tijd meer over om ook nog voor m’n blog te schrijven. Benieuwd waar ik zo druk mee was?

Magazine maken

Voor mijn opleiding moesten we in het laatste kwartiel in een redactie een magazine maken. Helemaal naar eigen smaak en je mocht samen het onderwerp kiezen! Wij hebben een magazine voor vrouwen gemaakt van 18-25 jaar. De onderwerpen voor de artikelen mochten we zelf invullen, ik heb over reizen en over eten geschreven. Het uiteindelijke magazine is supergaaf geworden en ik ben ook zeker trots op het eindresultaat! Hieronder zie je twee spreads van één van mijn artikelen.

Magazine artikel superfoods  Smoothie Magazine artikel superfoods

Stage zoeken

In de afgelopen periode ben ik ook druk geweest met het zoeken van een stage. Veel stageplekken waren het net niet of pasten totaal niet bij wat ik wilde. Flink zoeken dus! Uiteindelijk heb ik een hele leuke stage gevonden bij een magazine, waar ik na de zomervakantie aan de slag ga.

Op kamerjacht

Mijn stage is in Den Bosch en ver weg van mijn huidige woonplaats, omdat heen en weer reizen te ver is, ben ik op zoek naar een kamer. Maar zo makkelijk is dit nog niet. Bij veel kamers willen ze alleen voor minimaal een half jaar verhuren en de andere helft van de mensen reageert niet op berichtjes. Ik heb voornamelijk op Facebook gezocht, maar ik overweeg toch om Kamernet.nl te gaan gebruiken. Helaas wel een duur grapje, want een maandabonnement kost €30. Dan hoop ik wel dat er een kamer uit komt. Mocht je nog tips hebben voor het vinden van een kamer of ken je toevallig iemand in Den Bosch waar een kamer vrij komt? Stuur me dan even een berichtje of zet het in een reactie : )

Familieweekend

Vorig weekend had ik familieweekend met de hele familie (ooms, tantes, neefjes en nichtjes). Het was al weer een hele poos geleden dat ik iedereen gezien had, dus het was leuk om iedereen weer te zien. We hadden een huisje vlak bij het bos, dus daar kon je lekker wandelen. (Tenminste als het niet te warm was buiten) Ook heb ik een nieuw spel ontdekt, wat we wel honderd keer gespeeld hebben. (het bleef leuk!) Namelijk weerwolven, dit is een rollenspel dat je met minimaal 8 mensen moet spelen, hoe meer, hoe leuker het spel is. Je hebt allerlei karakters en samenzweringen en het is heel leuk om uit te puzzelen wie wie is.

Sunset, car   Bos bij Kootwijk

Lekker eten koken 

Ik probeer de laatste tijd wat meer gezond te eten en veel dingen zelf te maken. Zo vind ik bijvoorbeeld (vegetarische) huzarensalade erg lekker, maar het is veel gezonder om dit zelf te maken, dan het te kopen in de supermarkt. Het is zeker niet moeilijk om het te maken en je kan in één keer heel veel maken. Nu in de zomer probeer ik ook af te wisselen met andere soorten fruit. Hier heb ik een fruitsalade gemaakt met perzik, peer en kersen. Erg lekker!

Huzarensalade salade met tomaat  Fruitsalad

Nu ik alle dingen voor mijn studie heb afgerond, heb ik eindelijk vakantie! Dat betekent veel meer vrije tijd en hopelijk ook weer meer blogposts!

2 thoughts on “Waar ben ik de laatste tijd geweest?

Leave a Reply

